Merchandising Company
მობილური
(+995) 555 31 55 77
ელ-ფოსტა
info@display.ge
სამუშაო დრო
ორ - შაბ 8:00 - 19:00

კომპეტენტურად ორგანიზებული

ყველა მყიდველს აქვს სხვადასხვა ამოცანა/მიზანი, მერჩენდაიზინგი კი წყვეტს ყველა ამ საკითხს....
ვრცლად

პროდუქტის პოზიცია

პროდუქტის პოზიცია არის მომხმარელბის მიერ პროდუქტის შეფასება მნიშვნელოვანი მახასიათებლების...
ვრცლად

ფრომოუშენის დახმარებით

შეიძლება გამოვყოთ მერჩენდაიზინგის სხვადასხვა სახეები: ვიზუალური, კომუნიკაციური....
ვრცლად

მიკრო და მაკრო სივრცის

სივრცის დაგეგმვის ინტეგრირებული პროგრამული გადაწყვეტის გამოყენებით თქვენ შეძლებთ მარტივად...
ვრცლად

მონაცემთა ანალიზი პროდუქტის

მონაცემთა ანალიზი საშუალებას გაძლევთ გაიგოთ, თუ როგორ და რა სიხშირით ყიდულობს მყიდველი...
ვრცლად

მერჩენდაიზინგის ტექნიკების

მერჩენდაიზინგის ტექნიკა გამოიყენება კონკრეტული კატეგორიისთვის შერჩეული სხვადასხვა...
ვრცლად

მერჩენდაიზინგის სტრატეგიის

მნიშვნელოვანია მერჩენდაიზინგის სტრატეგიის/სტრატეგიების კომბინაციის არჩევა კატეგორიის...
ვრცლად

კატეგორიის როლის განსაზღვრა

სავაჭრო ასორტიმენტის კატეგორიის როლს ირჩევს თავად საცალო სავაჭრო ობიექტი და ეფუძნება ამ...
ვრცლად

განსაკუთრებული მოსაზრებები

გაყიდვების მთლიანი ღირებულების გაზომვა უზრუნველყოფს კომპანიის ეფექტურობას....
ვრცლად
up